MrKadett Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hvem selger modell biler i norge, med litt stort utvalg ? Utenom modellbiler.no vet jeg ikke om noen, Ingen i nærheten av her jeg bor... Noen nett steder? Tenker da på modeller i metal&plast, Ikke bygge sett.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 lekebutikker som brio... de kan bestille alt som maysto og bburago har.... og norwegian modellers fører vel det meste, butikk i oslo og tønsberg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Kommer til og få inn noen heftige biler fra Jada Toys hvis dette er av interresse. Div amcars og import tuner serien. Send PM hvis du liker dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Heftig :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Her er noen fra min private samling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Noen som vet hvor man kan bestille skyline og supra på nettet? (byggesett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 får du noen honda modeller i den serien som de bilene er fra? kult stylet, litt overdrevet liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Desverre ingen honda modeller. De du finner av Japs er Lexus IS200 og GS430, Toyota Supra og Celica. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Får du tak i Golf 2 eller? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Desverre Jada lager ikke noe europeiske biler. Finnes en haug av amcars og de japsene jeg ramset opp over her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by proto Noen som vet hvor man kan bestille skyline og supra på nettet? (byggesett) http://www.hlj.com Jeg har noen modeller som kan selges for den riktige prisen.. Deriblant en Supra RZ og en RX-7 R1, og en haug med felger og dekk.. styling til S2000, alu-vinge sett og karbonfiberdekaler. Send meg en PM hvis du er interessert. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg har et Tamiya Nissan Skyline R34 GT-R byggesett og selge.. kjøpte det på hlj.com for en tid tilbake, men har ikke tid til og mekke det opp.. om noen vil ha? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 hva koster et sånt byggesett av skyline eller supra da?? Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkSouL Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Veit dere om noen som lager/selger europiske modeller da eller? Hadde vert kult å kunne bygge opp feks en e-30! Darkie Siter Darkie *** Toyota MR2 '92 BMW 325i '89 (4sale) *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg