warwick Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Noen som har synspunkter på positive sider ved hver av disse? Dieselen frister da den er chipbar fra de 90 til ca 120 (?) hk, samt mer moment. Det er ikke pumpdysemotoren dette, lik den som f.eks sitter i -01 Passat 1.9 tdi 130 hk? Bensinmotoren har bare 60 hk, er dette for lite? Hva med driftsikkerhet og forbruk? Skiller det noe her? Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hallo. Far min har en sånn 64 hesting hel no. Går ikke noe vilt akkurat. Høres ut som ei symaskin. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt diesel, og chip trimma den. Går nok en go del bedre enn bensinen. Go diesel go. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg