Tobby Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 En forsterker på mellom 700-1000rms bør den ha....Og da menes skikkelige watt og ikke 100000 watt med 40a sikring..=p Forsterker er det sikkert andre her som kan anbefale=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 En forsterker på mellom 700-1000rms bør den ha....Og da menes skikkelige watt og ikke 100000 watt med 40a sikring..=p Forsterker er det sikkert andre her som kan anbefale=) Helst mer enn 1000w også :) Og ja, med denne vil folk høre deg langt unna. Spesielt om du bygger bassreflekskasse og tuner den lavt. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Seriøst GPR_Racing: Nå MÅ du snart ha fått nok forslag? Du begynner kanskje å skjønne at det er mange mulige løsninger... Du må nesten la lommeboka bestemme. Personlig foreslår jeg en 15" i porta kasse, gjerne den DD'en som du blir tilbudt her. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Seriøst GPR_Racing: Nå MÅ du snart ha fått nok forslag? Du begynner kanskje å skjønne at det er mange mulige løsninger... Du må nesten la lommeboka bestemme. Personlig foreslår jeg en 15" i porta kasse, gjerne den DD'en som du blir tilbudt her. Ja, nå har jeg fått nok forslag ja. Takk til alle. Men så har det seg slik nå at mopeden skal jo selfølgelig streike litt, så da blir det til at jeg trimmer den litt mer. Så da blir det penger ut der. Så skal jeg kjøpe meg bil før jeg kjøper anlegg, så da blir det penger ut der. Er jeg heldig får jeg tak i en med anlegg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hehe;) GPR :P Det hadde jeg og for ett par år siden;) GPR 2002mod tror jeg det var;) men ikke så utrolig trimma da... bare effektanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hehe;) GPR :P Det hadde jeg og for ett par år siden;) GPR 2002mod tror jeg det var;) men ikke så utrolig trimma da... bare effektanlegg 2002mod er det jeg har også. Bare effektanlegg er ikke nok. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er 240 noe bra bil å bygge anlegg i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Et dumt spm kanskje: Har det ingenting å si hvor stor kassen er? Det er ikke noe som "sier" at til større kassa er, til bedre "dunk" blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg