"RULLE" Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Lurte bare på om dette passa overens hvis den har samme utveksling og om det har noe å si med speedometeret da 940 er elektrisk og 240 mekanisk... Håper på kjapt svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 finner begge deler.. er 1030 og 1031, du må finne innmat fra en med 1031(har vistnok et "øye" på ene siden, samt er vel noget kraftigere utformet.. så ser du bare om det går inn en plugg i bakkant på lokket.. men det er kun innmatern du kan ta, er forskjel på lenden på 7og9 vs 240.. den til 7og9 heter vist forresten 1041, men samme innmaten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 du flytter tonehjulet over, vips. el. speedo. ps. spikke flis: bredden som er differanse, samt feste til aksling. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hvordan får jeg flytta tonehjulet over da?har sett litt på det og jeg sliter bare med å få av lagrene på sidene av klokka,noen tips om hvordan jeg får finni ut utvekslinga på den jeg har for evt. å finne samme utvekslingen til den igjen,den jeg har er jo totalhavarert så det går jo ikke snurre på den å telle omdreiningene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg