petterah Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hellu, min A4 treng litt røffare look... kva bør eg gjere? Finnes det ein simpel RS fanger som passer rett på, evnt. ein liten vinge bak med bremselys i? Kva felger passer godt? Berre kom med tips ;) -petter- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 De fleste som styler A4'n sin kjøper RS-fangere, så det er ganske oppbrukt nå egentlig. Det du kan gjøre er å få lakkert den helt ned, lakkere de sorte listene nederst på fangere etc. og senke den. Er vel egentlig bare fantasien og lommeboka di som setter grensene :P Hvis du skal ta den helt ut så kan du kjøpe widebody kit. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterah Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ja, rekner med at "alle" har rs fangere... den har litt spesielle kanaler, i forhold til andre A4 trur eg... men fronten er ganske standard... Den er senka originalt 30mm, skulla kanskje vøre litt meir... får leite litt etter felger i mellomtida, sjå kva som blir gjort... hadde tenkt å selle den, men sidan den berre har 116000 på nåla så er det mykje bil igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg