wolfram Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hei har en 2003 modell caddy jeg skal ha noe anlegg i... har litt forsjellige komponenter jeg har hatt i tidligere biler som jeg har tenkt å bruke.. en alpine monoblokk mrd 1000 ellerno sånnt og en mrv etterelanna litt mindre sterio forsterker (til frontsett) lurer på hvilke komponent sett og sub jeg burde kjøpe? vil ha mye trøkk........! har forsovidt ett par type R 12" elementer også men syns ikke det var så mye trøkk i de i den forrige bilen min da sto de i ei lukka kasse men.... Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Visst du skal ha mye trøkk da kan du kjøpe Digital Designs! Det er genialt! Den billigste serien er ikke veldig tung drevene heller. Jeg har en 10" av den billigste og jeg spillte 132.9 db med dårlig batteri. Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Visst du skal ha mye trøkk da kan du kjøpe Digital Designs! Det er genialt! Den billigste serien er ikke veldig tung drevene heller. Jeg har en 10" av den billigste og jeg spillte 132.9 db med dårlig batteri. hvor selges disse? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 lurer jeg og på! ser du er ifra kr.sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hei har en 2003 modell caddy jeg skal ha noe anlegg i... har littforsjellige komponenter jeg har hatt i tidligere biler som jeg har tenkt å bruke.. en alpine monoblokk mrd 1000 ellerno sånnt og en mrv etterelanna litt mindre sterio forsterker (til frontsett) lurer på hvilke komponent sett og sub jeg burde kjøpe? vil ha mye trøkk........! har forsovidt ett par type R 12" elementer også men syns ikke det var så mye trøkk i de i den forrige bilen min da sto de i ei lukka kasse men.... har jo veldig mye å si om kassa er bygget riktig, om forsterker osv er stilt inn skikkelig på frekvenser og gain ;) Prøv en reflex kasse om du prøver igjen. nok av plass i caddyen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hvor selges disse? De selges på http://www.bsbildeler.no og dette er den jeg har: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DD1010&vg=50&vgpath=Varekategorier/48/21/50 Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 mulig det må prøves :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 For en ubrukelig tekst de har skrevet på de forskjellig DD subene! Mye lyd for pengene! Beste offisielle resultat: 1 stk av denne subwooferen på en 300w`s forsterker - 145,2 dB Det står på 8", 10" og 12". Det er faktisk løgn, og burde anmeldes. :P Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 mulig det må prøves :) Jau det burde du! jeg synes ivertfall det er genialt.Og det er vel dd som har spilt høyest i db drag. jeg tror de spilte 179,5 db! Jeg tror ivertfall jeg kommer til å fortsette å kjøpe det. jeg er stor fornøyd! Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg