Stingah Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 http://www.blocket.se/view/8486875.htm Er bare 17", men tanken er å bruke dem som vinterfelger når jeg har kjørt ut dekka som følger med. Stussa litt på 245 bak, blir ikke det litt drøyt? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hmmm... kan være kult, står ikke noe om felg dimmen da Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kule felger! ;) men 245 på vintern kan jeg ikke se for meg at blir no kult akkurat.. :S Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Blir nok å sette litt smalere dekk på ja. Kan tenke meg at 245 blir helt latterlig :p Men går jo å sette på smalere dekk. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Så sant så sant. :) Likte de. Nice rims ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepps.. blir vel bra det :) Og 4000 SEK er vel ikke så galt :p Må bare få snakka med dem i abisko på postkontoret der. Ellers må jeg bestille dem til kiruna. Tanken er å bare legge om dekk i veigrøfta et sted, men noen som har tips til hvor jeg kan gjøre av stålfelgene? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kan legge dem baki feks:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hva skal jeg si på grensa da? har med 4 reservedekk Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kan si: "En ulykke kommer sjelden alene, bedre føre var en etter snar" :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Kan jo kaste dem? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tanken var å kaste dem ja. Hehe.. Men hvor kaster man 4 store dekk langs veien? Kunne jo stabla dem pent opp, kanskje det kommer noen som trenger de :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 få med deg en kompiss eller to så deler dere dekka, 2 i hver bil elns ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei huff, er så langt å kjøre.. Bor jo i lofoten.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Nei, er vel ikke bare å dumpe dem i en grøft. Selv om det er i Sverige. Finner sikkert en p-plass eller en bakgate i abisko du kan lure dem av på. Sett dem av bak bilen før du går og kjøper snus, så "glemmer" du dem når du kjører :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hehe, "glemmer" dem ja, fort gjort :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg