Rekord 2,2i Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kan dette gå uten for masse arbeid,? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hvorfor ikke bruke rs turbo motor istede? alt går.. kommer bare ann på hvor mye tid du skal legge i det.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg ville nok også satsa på en Ford-motor i tilfelle ja. Men i de aller fleste tilfeller koster det uansett mer enn det smaker. Hvorfor ikke bare titte etter en annen Uno Turbo? De er jo ikke SÅ sjeldne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 eg har en uno turbo som er helt i jæl rusta so vill eg lage noe gøy, hehe , so er det noen som har noen andre ideer til ka eg kan bruke denna uno turbo motoren min til? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg