tinntinn Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hei. er det vankselig/ umulig å få godkjent 9x16 felg, med et 15 og 225/40-16 dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 alt for brede dekk hvertfall. spørs om man for godkjentdet Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 får ikke godkjent et15 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 får ikke godkjent et15 Dette er tatt opp før. Om dere hadde giddet å teste ut SØK funksjonen hadde dere fått alle svarene..... For å gjøre det lett for dere - det har blitt godkjent før. Speedwell( eller noe slikt ) sin .... Riktig nok med 215 dekk Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 215/40 9x16 ET15 er null problem med TüV papirer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ok. skrev feil, mente 215/40-16. har hørt at biltilsyn ikke er gla i slike jeg men... må felgene reg. i vognkort osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 med TUV så skal jeg skjønne det! uten tuv så er det værre siden ET kun kan varriere med 7.5 pr side (totalt 15mm pr aksel).. så vil det aldri gå uten TUV Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har du/dere bilde av de?:D Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 bilde av hva? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hvordan kan jeg skaffe tuv papir på felgene da? var ingen skriv med da jeg fikk felgene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Du kan søke etter de på nett, evt se på produsenten sine sider. Eller sende en mail til produsent. Jeg kjøpte noen keskin for noen år siden, sendte en mail og fikk tilgang til en side med alle papirene de hadde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ok:) du har vel ikke noen linker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvilket merke er felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 keskin kt4 "new racer" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Da er det ikke problem. Jeg ordnet dette for ca 3-4 år siden, så jeg husker ikke navnet eller mailadressen til han karen i keskin, men sender du en mail til info@keskinshop.de ordner det seg kanskje? Hvis det ikke funker må du finne en annen mailadresse. Si at du trenger TÜV papirer på de felgene med den og den innpress og dim, til biltypen din. Jeg fikk et brukernavn og passord, og kunne logge inn en plass på sidene deres og laste ned det jeg trengte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg