MercFreak Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 var artig detta, ble noe hard kjøring hjem igjen også :P ryggelys glasset mitt datt av fant jeg ut når jeg kom hjem :P og foringer bak må virkleig oppgraderes :P pol y forran og slitte orginale bak, hehe Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Du har iallefall 2 dører og compo da.. :P ja det er jo en start, hehe bare finne en farge jeg så blir det hel lakkering :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Grønn! Orginale grønnfargen.. ;) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 den er jeg så lei :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ingen som tok non bilder? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hmmm... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121683 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hæ? oi dæven dette så jeg en dag for sent...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hmmm... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121683 bra pr. for filem da. :hello: hele norge har vell sett den. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 bra pr. for filem da. :hello: hele norge har vell sett den. hehe...ja :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 jeg blir irritert på at folk ikke kan forstå at blårøyk er bra! hvem tar skade av litt svidd gummi... Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 har en burnout video ligende jeg også, men har ikke lagt den ut fordi jeg klarer ikke sladde skilter :| tror det skal forbli sånt.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Locked skjelver nok i buksa nå! Hehe! Hvem som skulle legge ut bilder/film fra treffet da? Vil se! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Paul : fantastisk smoooth giring av meg fra første til andre når jeg dro :) krmemt..hehe:thumb Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 he he gøtt og få pussa tenna litt:) dama lo vel da...:hello: men det som var jævlig var når vi hadde dratt og var på vei mot rundkjøringa ved meieriet så møtte vi snuten med fulleblålys!!oh shit tenkte jeg da...nå har vel noen meldt oss siden alle tok helt av på slutten med børninga! første jeg gjorde var og ringe magnus som dro sist og det viste seg at han drev og leka seg med litt mere donuts etter at alle dro!!! og ba han dra tvert....wops!!! men heldigvis så møtte aldri magnus snuten så den må ha svingt inn til skjeberg rådhus!!!!!!!!!snakk om opplegg ha ha så det treffet vi hadde med børninga vil jeg kalle for perfekt :thumb men ble litt lette pust når det viste seg at snuten hadde andre planer puhhh:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Grønn! Orginale grønnfargen.. ;) ser ut for at det blir den fargen å nå Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg