Gå til innhold

ca. pris på profft utført soting av vindu?

Ranger emnet


Sower

Anbefalte innlegg

altså dem brenner solfilmen på, slik at du slipper hakk og tøvete arbeid... ;P og jeg er ikke verdensmester i akkurat persisjon, så tenkte at det ville ha blitt en liten pen investering dette :D

 

bakrute elsn?

 

og solfilm ordner dem på verkstedet som oftest selv ja? :P

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 4500 kr. for proff soting på bilen min. Der sota han alle rutene (7 stk.) bortsett fra frontruta. 5 års garanti.

[-] 01` Ford Mondeo 2,0i

[x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt

[x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt

 

"Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brenner jo ikke filmen fast da... legger bare på vanlig solfilm, men bruker varmepistol for å krympe filmen slik at den passer til krummingen på ruta... er ruta helt flat trengs ikke dette...

 

Koster ca 4-6 lapper til vanlig, men kan variere mye... avhenger av størrelse på ruter, hvor mye krymping det er, hvor mye demontering/montering det er osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brenner jo ikke filmen fast da... legger bare på vanlig solfilm, men bruker varmepistol for å krympe filmen slik at den passer til krummingen på ruta... er ruta helt flat trengs ikke dette...

 

var ikke helt sikker på åssen de gjorde det, men visste iallefall at det var med no varmt no ;]

 

kan man sote sidevinduene ved førerhus da..? trodde dette var noe som bare kunne bli godkjennt om det var org. fra produsent.. -.O isåfall, hvor mange % kan man sote de to vinduene? (ikke bekkmørkt. XD)

 

kanskje jeg skal få en venn av meg til å sende dem inn til verksted for meg... han og familien får gratis jobber gjort av verkstedet pga. de er gode venner elsn.. *misunne* -.-

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du ikke skal sote rutene forran så hadde jeg gitt faen egentlig. ser bare ikke veldig bra ut, synes jeg da.. blir lite helhet i det, da hadde jeg heller bare kjøpt meg en rullgardin til bakruta.

 

stasjonsvogner blit på en måte aaaalt for åpne om rutene ikke er sota... så soting der er nesten et must ;P

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 2000 for 5 ruter men da fikk jeg venne pris for kjenner en som driver med.tror ikke det er en jobb man børe gjøre selv blir aldri bra og ikke bruk biltema film det er noe møkk

Feil ;) Har lagt på biltema sotefilm selv, og er temmelig fornøyd. Både med filmen og resultatet. Dette ble gjort tidlig i vår, og har ikke hatt noe problemer med synlige riper. Er kanskje en liten vannboble her og der... Så dette er mye mer for pengene i forhold til resultat. Skulle gjerne kjøpt ny film og satt på selv hvert halvår i stedet for å få det gjort proft til 5000,- ;)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår