Gå til innhold

OEM eller 3. part?

Ranger emnet


Stomper

Anbefalte innlegg

Skal ikke begynne med diskusjonen om merkeverksteder eller ikke ... jeg bruker merkeverksteder for å holde servicebok etc perfekt - kanskje fordi det er slik jeg ønsker å kjøpe bruktbil selv.

 

Det jeg tenkte på var mer OEM vs 3. parts deler. Det er jo ikke alt VAG lager og hvis en er litt bilinteressert så er det jo ofte litt ekstra en ønsker :). F.eks så tenkte jeg på å gå for rustfritt eksos hvis jeg må bytte og gi f... i hele Möller konsernet. Vil garantert gå for 3de part dempere hvis jeg må bytte. Bare for å illustrere.

 

Hva er den gjengse oppfatning av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår