sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 reglene er litt vanskeligere: -ikke tullebilder, morrobilder, eller bilder man finner på http://www.tull.no -syns du det er kult/intresant å se på bildet, legg det ut. -altså sånne type bilder som jeg har lagt ut i denne tråden -trenger ikke være bilrelatert -skriv en liten bildetekst, sånn som jeg har gjort oppfølger av: "Legg ut ditt favorittbilde her!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 operatør ved hærens jegerkommando og hans rifle, .50cal barret, smeller nok ganske bra:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 veien til area 51. her ser vi at noen må snu mens andre kan fortsette warningsigns.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 hva skjer med area 51 bildet mitt a det står bare "du har blitt koblet ned av tjeneren" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 area 51 tross alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 veien til area 51. her ser vi at noen må snu mens andre kan fortsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Håkon A area 51 tross alt :) HAHA! jaja, nå funka det. post bilder da folkens. kommer fler fra meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 skjønte ikke den der jeg..... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 med alle motorene i gang produserer den litt over 3 millioner tonn med thrust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Danna skjønte ikke den der jeg..... area 51 er en av verdens mest hemmelige flybaser. ligger i nevada ørkenen utenfor las vegas. mange hevder at de oppbevarer ufoer og obduserer "marsmenn" der. hvis man ikke har adgang til area 51, men alikevel passerer de skiltene, kommer US govt. til å gjøre det de kan for at du skal angre på at du ikke heller ble hjemme og så på tv2 hjelperdeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 fra cocpiten til sr-71a blackbird. (ble utviklet ved area51 og holdt hemmelig i over 20 år) ved 80 000 fot ser du krommingen på jorda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har jo noen slike tråder fra før her da. Her, her og her blandt annet :) Mye morsomt. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Nye firmabilen... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 den der er faktisk lavere enn lupoboy sin lupo! UTROLIG! ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 hehe, sikkert kult. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg