Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 ja det er ikke akkurat slikt man ser på norges veier:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Fikk desverre aldri tatt bilder av de to bilene med 26 tommere.......det var de eneste to jeg så med så store felger der borte!! Så også et par Hummer H2 med lastebil-felger på,det så litt snålt ut.Synes de hjula ble altfor store i hjulbuen på selv en Hummer!!!Her er et bilde av en Mustang jeg syns var litt tøff,lyden av den var helt konge!!! Et ganske åpent eksos-anlegg på den bilen :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hehe, fint du fikk med bilde av han som strever med å skifte pusserblader...:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo Jeg bodde i Fort Lauderdale men farta jo litt rundt omkring da,de to Fast and Furios bilene så jeg på Universal Studios i Orlando......den svarte Chargeren og en Plazta Rx7 sto også utstilt der. Du er heldig du, når jeg var i universal studios var den eneste bilen som var der Ghostbusters kjærra:( De hummerne kan man få peis bak i foresten! Så ett en episode av cribs på MTV som handla om bila dems. Alle de hareste rap-gutta hadde sånne spinne grier uttapå felga å greier, husker ikke hva det het da, men det var visst nok kult å stoppe på lyskryss når de greia på felga spannt rundt. Streecht hummer var også jævelig inn og alle skulle være forskjellige. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by candyman Du er heldig du, når jeg var i universal studios var den eneste bilen som var der Ghostbusters kjærra:( De hummerne kan man få peis bak i foresten! Så ett en episode av cribs på MTV som handla om bila dems. Alle de hareste rap-gutta hadde sånne spinne grier uttapå felga å greier, husker ikke hva det het da, men det var visst nok kult å stoppe på lyskryss når de greia på felga spannt rundt. Streecht hummer var også jævelig inn og alle skulle være forskjellige. Spinnere var meget populært der borte når jeg var der iallfall!! Jeg syns det så helt koko ut med "en felg" utenpå felgen som snurra rundt når bilen stod stille.......virka som om det var bare "mørkhudede" som hadde spinnere hehe....:D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Du overlevde turen ja;) ;) Bestillte meg tur til neste år jeg reise 30mars. Var faktisk nesten fullt allerede. Reiser med island air via keflarvik. Hvis det var store hjul du så etter skulle du vært innom Race rock cafe i orlando. Står en big foot der med hjul du kan stå inni:D :D Blir det gatebil på deg til helga da? Vi blir en gjeng som skal bo i telt fra fredag av. Trond.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Stilig mustang...ganske enig....så også de spinne felgene...jeg så det først på en bil som rygget, men hjulene så ut som de fortsatt gikk fremover :D ...de er jo litt artig, men tror ikke jeg ville hatt slike selv Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo "mørkhudede" hehe....:D :D :D :D Det er lov å kalle de for negere, svartinger osv:D :D :D :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by candyman Du er heldig du, når jeg var i universal studios var den eneste bilen som var der Ghostbusters kjærra:( Da jeg var på Universal Studios i Orlando, Florida i Juni 2001, hadde de stilt ut alle bilene, foruten Supran, foran kinoen inne på selve området....jeg var tom for batteri på dig.kameraet selvf. :) ...men jeg fikk filmet en del av dem istedet ;) More on topic....Stargate Studios var innom jobben her om dagen med sin nye Hummer...med 22" Bling Bling felger påmontert :) @lpher Som kun så 1 supra da han var i usa sist.... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Så en Hummer H2 med 22,5 toms lastebil-felger utenfor Speed&Truck Shop på Sunrise Boulevard + en Ford Big Duallie med samme oppsettet.........lurer på om de har bygd om en del for å få på 22,5 toms lastebil-felger som jo har en del bolter!!!! Ford pickupen kledde nesten de felgene men Hummern så bare ut som den kjørte på styltrer....hehehe!!! Savner bilparken i Fort Lauderdale........sukk........NORGE SUGER BIG TIME!!!!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 så en supra her igår,har sett den et par ganger...rød en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Audi quattro turboShitsubishien som ble brukt i 2F 2F.........Evo 7 :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg