Gå til innhold

Hmm...

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et par med 16V kamakslinger av en her på forumet, som skulle erstatte de gamle mine som jeg greide å miste i bakken.

Men da jeg fikk kamakslingene i går, oppdaget jeg at det var en vesentlig forskjell mellom de...

De "nye" kamakslingene mine har vesentlig mye mer slitte registrer-kjede drev tenner enn de gamle, så jeg sitter og vurderer om jeg skal tørre å bruke de nye kammene i det hele tatt!!??

Noen som har erfaringer med dette??

(de "nye" til venstre)

Kristian

post-1813-13804851596119_thumb.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kamakslinger hiver du i boss. Kjøp nye sammens med nye løftere. Jeg hadde såfall ikke turt å brukt ny kam på mitt motorbygge.

Men så har jeg bare en kam og den kjøpte jeg for 650kr (Ny i eske.) Kom på ca 1500 totalt da, med justerbart kamdrev og lettere løftere. :)

Er gøy å bygge boxer motor dere, 300-400% effektøkning!

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk litt forskjell på de enn de orginale...

La merke til at de var litt kvassere enn orginal i tillegg?

Kjøpte de av Vegard her på forumet, så kanskje han kan svare på det??

Uansett, så vurderer jeg å bare presse på de gamle drevene på de "nye" kammene, eneste og beste løsning spør du meg!!

PS! De er VAG merket, så de er nok orginale!

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider