Urgolf Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Kjøpte meg et par med 16V kamakslinger av en her på forumet, som skulle erstatte de gamle mine som jeg greide å miste i bakken. Men da jeg fikk kamakslingene i går, oppdaget jeg at det var en vesentlig forskjell mellom de... De "nye" kamakslingene mine har vesentlig mye mer slitte registrer-kjede drev tenner enn de gamle, så jeg sitter og vurderer om jeg skal tørre å bruke de nye kammene i det hele tatt!!?? Noen som har erfaringer med dette?? (de "nye" til venstre) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Ser på tenningsmerket at de er forskjellig merket.... Muligens en annen produsent. Sett den på og se, sitter kjedet godt i hakkene tror jeg ikke det skal/bør være noe problem Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Kan du kryssbytte drev da? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Brukte kamakslinger hiver du i boss. Kjøp nye sammens med nye løftere. Jeg hadde såfall ikke turt å brukt ny kam på mitt motorbygge. Men så har jeg bare en kam og den kjøpte jeg for 650kr (Ny i eske.) Kom på ca 1500 totalt da, med justerbart kamdrev og lettere løftere. :) Er gøy å bygge boxer motor dere, 300-400% effektøkning! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Syns det der så skummelt ut jeg.. Uansett hvordan produsent det er , så er det vell standarisert med ordentlige tenner på tannhjulene?:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Ja, det er faktisk litt forskjell på de enn de orginale... La merke til at de var litt kvassere enn orginal i tillegg? Kjøpte de av Vegard her på forumet, så kanskje han kan svare på det?? Uansett, så vurderer jeg å bare presse på de gamle drevene på de "nye" kammene, eneste og beste løsning spør du meg!! PS! De er VAG merket, så de er nok orginale! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Tror de nye kamakslene dine er fra en 2.0l. Jeg sjekket mine 2.0l 16v kamaksler og de har like drev som på de du kjøpte. Mine var merket med: 027H & 027M Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg