Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei. Har kjøpt meg en 240 stasjonsvogn med 4-trinnskasse med overdrive på. Overdriven fungerer altså ikke. Forrige eier mente at det var en eletrisk feil. Hva skal jeg se etter? Hvor sitter releet til OD kassa? Ledningene på kula er montert. Hjelp en ny 240 gutt her :boxers Motoren er en B230E Evig takknemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 rele`et sitter vel nede på høyre side av midtkonsollen.. gjorde det hos meg.. men hos meg var det inslaget på selve OverDrive kassa som var gåen Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hmm.. Noen som er villig til å fysisk hjelpe meg? $$ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 1. ledningsbrudd 2. defekt rele 3. defekt sikring 4. defekt solenoid ventil på girkassen ("innslaget") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Sikringen sitter i sikringsboksen med førerdøra? solenoid ventilen ligger hvor på girkassa? Skal skjekke rele og ledning i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Kan anbefale deg å kjøpe haynes boka til 240 (200-serien)... Der står det mye nyttig... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvor får jeg kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvor får jeg kjøpt den? Biltema, mekonomen, cd-cardic, torshov, bilextra, osv osv... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Sikringen sitter i sikringsboksen med førerdøra? solenoid ventilen ligger hvor på girkassa? Skal skjekke rele og ledning i dag. sikringen er i sikringsboksen. solenoid ventilen er den store klumpen som ligger utenpå overdriven. den kan vere gåen. det er også to kontakter på girkassen. ryggelyskontakten og den som er aktivert når du har bilen i 4. gir. den kan også ryke. (da jorder du ledningen som går til kontakten for å simulere 4. gir. (det er det man gjør om man kobler om til OD på alle gir) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Se folkens :D Årsak: En ledning som var gått av på sikringsholderen.. Problemet er offesielt løst.. Takk til locked :thanks for hjelp!!! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg