_eSOo_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 digger dine prosjekter veldig mye.... blir alltid veldig fint og du gjør en god jobb.... hvordan ble det med lydbilde i bilen da :)?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 digger dine prosjekter veldig mye.... blir alltid veldig fint og du gjør en god jobb.... hvordan ble det med lydbilde i bilen da :)?? har ikke hørt så veldig mye på lyden enda. men det jeg hørte hørtes veldig bra ut. skal finjustere litt siden når siste delen er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Si meg, jobber du med dette her og? Helt sinnsykt bra resultat. :thumb nei det er nok ikke jobben min nei. jeg jobber til vanlig som snekker. dette er bare sjøl lært hobby basis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg