Earthquake Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Sinnsykt bra, ser jo nesten orginalt ut!! Kommer resten av anlegget til å holde samme stil og klasse så blir dette helt kanon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Sinnsykt bra, ser jo nesten orginalt ut!! Kommer resten av anlegget til å holde samme stil og klasse så blir dette helt kanon:) Sjekk de andre prosjektene hans så ser du t han kan sakene sine :) Desmond Tutu: Du har ikke bilder av frontsett i bilen din selv da? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Sjekk de andre prosjektene hans så ser du t han kan sakene sine :) Desmond Tutu: Du har ikke bilder av frontsett i bilen din selv da? hehe. det var det da. driver å bygger nye dørtrekk... noe som tar tid. men det blir. kan jo se om jeg finner bilde av slik di så ut før... ble lissom ikke helt fornøyd med disse. så starta om igjenn. så nå ser det slik ut: bah. my pussing? neida.. Eartquake: joda. skal nok fortsette denne stilen på resten å ja. blir mest rent å enkelt oppsett i bagasjen. men med litt glassfiber for å få litt mere liv i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hehey kids! tok si ti men nå er jeg igang igjenn! har drevet på i 2 dager med bagasjen på a4'en nå. begynner å bli! første bilde er slutten på dag 1. så litt fra dag 2.her er treverket ferdig. nå gjenstår bare litt sparkling å div før trekking. her er kassa ut av bilen. (for di som ikke skjønte det) hele konstruksjonen på bildet er 3 delt. dette fordi det ikke går an å få den inn å ut av bilen som en del. pluss at det skal gå an å skifte baklys uten å sette av ei hel helg. her har jeg starte på avrundinga av hjørnene. jeg har brukt styroform markplate til dette. (fordi det koster 5 kr plata og at det er enkelt å få te ønska form med denne.) på denne igjenn skal det glassfiber sparkel. baksiden av kassa. det er her alle delene skrues fast i hverandre. så når seteryggen er oppslått vises ingen skruer. prima. det var alt for i dag. mere kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hvordan element er det som skal inn i denne kassa her ?? mulig det har blitt nevnt men jeg har ikke fått det med meg :) stilig blir det etter litt arbeid :) lykke til videre :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Keep on coming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ikke så veldig spennende. men har no gjort litt. har smurt på litt glassfiber sparkel, å pussa dette. skal finsparkel utapå dette igjenn. så blir bedre selv om det ser litt shabby ut akkurat nå. neste stek blir å tilpasse kassa mot plastikken i bagasjerommet. dvs masse maskerings tape å litt isopor. men dette blir til helga. fordi det tar litt tid, så slipper jeg å stresse med det etter jobb. litt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grov1 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har en a4 jeg lurer på å gjøre noe lignende med, har du bilder av dørene når de er lukket? Jævli stili forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 detta blir bra det :) gleder meg til jeg skal begynne i a4 stasjonsvogna som står å venter :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Smooth ass! Ser du bor i Trondheim, bor I Hommelvika sjæl. Får sikkert sett deg en gang! Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 update time. har skrudd sammens interriøret i dag etter lakking. å har støpt imellom kassa å bilen. klemmer til me no bilder av prosessen. her har jeg maskert området som skal æssjes på! har å pakka inn litt isopor så jeg slipper å bruke 300 kilo sparkel. her er jeg ferdig med å fylle åpenrommene som var. nå blir det grym passform. her etter litt "hvem er sterkest" leken. så er delene ute av bilen igjen. har å fjerna det verste overflødige sparkelet som tyta. bilde fra sånn delvis undersida. så nå er det masse munkholm å sandpappir som står for tur. jippi. litt bilder av nylakka interriørdeler. noen kroner i lakk å interriøret ser 100 gang mere eksklusivt ut enn det gjorde med parketten til mor klint utover dassh`n. more to come. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Skikkelig sansen for arbeidet ditt. Det enkle er ofte det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 fy å fy detta her det blir bra :) enkelt å fint men samtidig helt rått :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 har det blitt noe mer arbeid på bilen i det siste eller ?? :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 har det blitt noe mer arbeid på bilen i det siste eller ?? :) Jepp. driver å trekker opp nå. har å lagt opp ledningene. så til helga er jeg vell ferdig. da blir det bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg