Desmond Tutu Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Da er Jeg i gang med å bygge bilstereo igjenn. denne gangen i A4èn til en kompis. Det som skal inn er 2 komp sett type MTX 6,5" 1 MTX 12" 5500 sub 2 Macrom forsterkere 2 macrom kondensatorer. Starta med framdørene. planen var å montere 6.5" settet på orginalplasseringen. MEEEN det blei trangt. da det sto nå 4" blaupunkt sarv der fra før. så da ble det cøstom patent. starta med å frese vekk punktsmeltinga til orginal gittrene på dørene. å fresa ut 2 mdf ringer i rett størrelse. smeltelima disse så fast i ønska posisjon å spruta på byggskumm. så var det bare å vente på at det sku tørke. så var det frem med skarp kniv å skjere til ønsket form. derretter var det bare å maskere litt mere å kline på glassfibersparkel. å etter MYE slit å bannskap for å få revet løs forma når den hadde tørka, så var det en kjapp runde med grovt sandpappir. så var di klar for prøvemontering. enkelt å tøfft. Stay tuned. more to come. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 blir bra dette:D tror faktisk jeg har møtt på deg et par ganger:P du har en grønn a3 med lexus lykter?? møter på deg på være sletta vær gang:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Aha! Se her ja! I gang igjen? Kan bli stilig! Jeg følger spent med! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ahhh stilig... noen som har peil på produksjon av ting som styrer på med samme bil som meg. Dette kan bare bli bra :D. Gleder meg til oppdateringer her. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Da er jeg ferdig med dørene framme. er selvfølgelig ikke ferdig med hele anlegget enda. men tar det stegvis. i helga skal jeg demontere dassh`n å legge opp ledninger. kanskje begynne på noe i bagarsjerommet å. uansett. her e bilder av framdørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Fikk du dette tett på noen måte eller skal du bare få hele dørtrekket tett om du skjønner hva jeg mener ? Ble jo seende veldig bra ut vertfall! Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 nesten sånn vil jeg ha dørene mine:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det der ble jo smekk pent det der. Om du har gidda, har du kunnet forklart fremgangsmåten litt bedre. Vil gjerne vite hvordan man gjør det der, siden det er en slik look jeg vil ha i min bil! Mvh. Aleks Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Fikk du dette tett på noen måte eller skal du bare få hele dørtrekket tett om du skjønner hva jeg mener ? Ble jo seende veldig bra ut vertfall! Jeg lurer også på dette. Er jo litt viktig at det er tett. Lurer også på hvordan dette er festet til døren.. Skrudd fra innside eller limt eller hva..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg lurer også på dette. Er jo litt viktig at det er tett. Lurer også på hvordan dette er festet til døren.. Skrudd fra innside eller limt eller hva..? Skjønner ikke helt hva dere mener med "Tett" å ja. delene er skrudd fra baksiden å opp i strategiskt plasserte treklosser i skummet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ble en stilig og enkel modifikasjon. Et pent søndagsarbeid :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 drit nice og enkel instalasjon :) blei veldig fint men lurer på hvor du har kjøpt byggeskummet og hvordan dette kommer :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 drit nice og enkel instalasjon :) blei veldig fint men lurer på hvor du har kjøpt byggeskummet og hvordan dette kommer :) takk takk. byggeskummet er kjøpt på biltema. 35 kr boksen tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hehe Biltema er kjekt til slike ting :) har du kommet noe lenger i bilen til kompisen din eller ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hehe Biltema er kjekt til slike ting :) har du kommet noe lenger i bilen til kompisen din eller ?? nei desverre. en bitteliten pause nå. mye å gjøre på arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg