Gå til innhold

Globy.no

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Etter å ha skottet inn på siden dems, ser det ut til at dem selger kun leketøy.

Jeg sjekket ut hva dem hadde av rc utstyr, og kommer ikke til å kjøpe noe derfra.

 

Kjøpte meg den typen båt for en stund tilbake.

Du blir skuffet over farten og kjøretiden på batteriet som følger med.

 

Men ikke gjør som meg. Jeg satte i dobbelt så mye volt. (14,4volt)

da gikk båten enda bedre. (slik den burde) Men ledninger smeltet etter kort tid.

 

Men det var da gøy så lenge det gikk!onfiredevi

If it ain't broke you didn't have fun!

Rudshøgda RClastebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaja, er nå noe å hoppe oppover elvene med:) Kostet ikke allverden akkuratt.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann, ville bare oppdatere med at jeg nå har fått båten, og synes den går ganske bra!:) Litt dårlig batteritid, men til prisen er dette etter min mening et meget godt kjøp!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update: Lot en venninne prøve den her en dag, og hun klarte såklart å velte den:p fløyt opp ned en god stund før hun fikk tak i den..

Etter det har den oppført seg rart.

Når jeg skrur på on knappen på båten, starter den av seg selv. Samme hva jeg trykker på kontrollen, har det ingenting å si.

Skrur jeg den på off igjen, skjer ingenting!

Jeg må ta ut batteriet for at den skal stoppe.

Fikk åpnet den mottager boksen inni båten idag, og der var det litt fuktig. Den silica-gel greia der inni var full i fukt og.

Har nå satt den åpen, for å få ut all fukten.

Vil den fungere når fukten har reist tror dere?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår