wabby Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har fått ombygd bilen nå til GTI, denne er med mekanisk innsprøytning og 8 ventiler. Noen småtriks for å få den sprekere enn orginal ? Har effektanlegg, men tenkte mer på motor delen. Større dyser f.eks - vil det hjelpe noe særlig ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har hørt turbo e et bra triks:D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by svein Har hørt turbo e et bra triks:D Gi meg en Turbo og jeg skal Modifisere litt :D Tanken har slått meg... Men med org bremser ( skive forran og bak ) . Ventilerte forran. Må jeg bytte ut bremsesystemet da mon' tro? Ellers er jeg åpen for flere forslag =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Spjeldhus fra Audi 1005E. Passer på, men er litt større. Ny kam og større eksos. Da blir den litt mere futt i. Dette er jo billige løsninger for en hobbymekaniker. Skal du legger mer i det, kan du jo ta kontakt med noen i rally miljøet. Går jo enda endel GTi motorer der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 5E spjeld funker dårlig hvis motoren er nyere enn 84, da er de lik i størrelsen som de orginale spjeldene. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by gtpassat 5E spjeld funker dårlig hvis motoren er nyere enn 84, da er de lik i størrelsen som de orginale spjeldene. Denne GTI maskinen er fra en 85 modell så da er nok de like. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsmotor Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Det er vansklig å trimme disse gamle k jetronic motorene, men du kan porte og planslipe topplokk, avbalangsere veiv,svinghjul og trykkplate,lette svinghjul litt, vektjuster stempel og råder, kam, dobble ventilfjærer, og kjøp en uorginal rotor uten turtallsperre, grenrør og vips så kan du varve en 9000 o/min, juks oxo mengdefordeleren litt, for å få litt mer bensin men da skal du vite hva du gjør, det er fort gjordt å ødelegge Siter AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg