Gjest kentiver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Var innom Wang idag og spurte på prisen på Gule koni, de kostet ca 1250 pr demper, dette uten fjærer eller noe slikt, kun demperene. Så ble ca 4500,- for alle demperene til bilen, så jeg bestilte liksågrett. har fjærer fra før. Men ser på blant annet Autodb, at de selger komplette sportsfjærer for halvparten av prisen, det er riktignok ikke Koni, men er det stor forskjell på kvaliteten? Er det mulig at hun dama bak disken tok feil, at 1250,- var for begge framme, og 1250,- for de begge bak? Istedet for pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Koni er dyrt, ligger på rundt 1000,- pr. demper.. Eyecandy solgte justerbart til ca. 4000,- dette var supersport.. Tror de selger Vmax eller no' nå, prisen er jeg usikker på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ok, er kvaliteten noe forskjell da? Vil ha noen som stiver av bilen ganske mye i svingene, har stab-stag og foringer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tør ikke svare på hvilken kvalitet Vmax har.. Har aldri vært bort i det.. Kanskje noen andre her vet? Koni er jo ganske stivt.. Gule koni kan man vell justere stivheten.. Har bilsteindempere, det er stivt det.. For å si det slik, ubehagelig stivt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Oki, vil ha bilen sånn at den er litt stiv i svingene,men samtidlig ikke HEELT ræva å kjøre sånn ellers på veien.. må finne en mellomting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Var innom Wang idag og spurte på prisen på Gule koni, de kostet ca 1250 pr demper, dette uten fjærer eller noe slikt, kun demperene. Så ble ca 4500,- for alle demperene til bilen, så jeg bestilte liksågrett. har fjærer fra før. Men ser på blant annet Autodb, at de selger komplette sportsfjærer for halvparten av prisen, det er riktignok ikke Koni, men er det stor forskjell på kvaliteten? Er det mulig at hun dama bak disken tok feil, at 1250,- var for begge framme, og 1250,- for de begge bak? Istedet for pr stk. Tjena. har kjørt med Gule hardhetsjusterbare Koni med H&R fjører tidligere. Gikk over til høydejusterbart setup til en mye bedre pris en det du har fått... Og er MYE MYE mer fornøyd med dette enn Koniene. just my 50 cents Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 H&R justerbart. Det har jeg. Riktignok dyrt, men satt på bilen når jeg kjøpte den. Koster vel 12 000kr nytt. Henger på som bare det, samtidig som det ikke er så ubehagelig å kjøre med. Rimelig stivt, men jeg personlig liker å kjøre stive biler bedre enn myke biler. Skal hoppe litt opp og ned i setet ved litt ivrig kjøring mener jeg:op Skulle jeg kjøpt nytt senkesett selv, så ville jeg gått for Vmax grunnet den snille prisen, og nettopp fordi det er justerbart. Ikke hørt no dårlig om Vmax. Men om du søker litt rundt på forumet så vil du finne mange tråder der det står om diverese erfaringer fra forskjellige folk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 oki:) vet du sånn ca pris på disse? Må vel skaffe meg nye seter også, litt ukomførtabelt å nestn ligge i passasjersetet når jeg svinger hardt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 know that feeling:( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vmax koster vel mellom 4000-4500kr på Eyecandyracing. Prøvde å sjekke ut for deg i stad, men siden er visst nede pga. oppdataringer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg har ett helt annet merke igjen. Tatt inn fra tyskland i samme prisklasse. FormelK. Er montert på min III`er golf. Anbefales. (iallefall i denne prisklassen) Gruser etter min mening Gule Koni. Anbefaler deg absolutt som andre her å invistere i "gewinde" når du først vurderer å legge borti 5 lapper i senk. Mvh Tjab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vmaxx ligger omtrent på samme nivå som ss i pris, men garanti og kvalitet er vel høyere hos sistnevnte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 btw... noen som har tlf nummer til eyecandy? har en reklamasjonssak på supersport dempere shø! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tror jeg kommer til å satse på de gule koniene jeg. Det jeg har gjort med understellet i det siste er nye foringer, stab stag, venter på gti bakstilling. Kjenner at bilen er ganske stiv, men skulle gjerne vært stivere. Så etter det så er det bare å begynne på bremsene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 For å ha sagt det, Formel K suger bigtime......svindlerer som selger dempere a la sykkelpumper Har du gule koni, eibach fjærer og eibach stabstag kjører du sirkler rundt gutta med supersport gewinde på bane, lett......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg