Gå til innhold

Emblem fri grill

Ranger emnet


blekkmannen

Anbefalte innlegg

Heisan..

Ny her på plassen, så jeg er ikke helt kjent.men..men..

 

Har kjøpt meg cupra R front, men vil ha emblem fri grill.

Og etter det jeg har hørt er den mitre grillen forskjellig på orginal fanger og cura R fanger.

alle de emblemfrie grillene styling firmaer selger er jo til den orginale fangeren...!!

 

Noen som har noen tips? trenger råd ..:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at det er forskjellig på orginal og cupra r fangeren, og etter min mening, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha emblemfri grill... Cupra R fangeren er så konge at du må vise hvilken bil det står på, og selv synes jeg det er finere med emblem. På den orginale fronten ser bilen litt "slemmere" ut uten emblem, men... den har jo ikke du!

 

Hvis du søker på seatcupra.net sitt forum (anbefaler deg å melde deg inn der) så finner du sikkert noen som har gjort dette.

 

Få ut noen bilder av bilen etterhvert... Konge bil!

Seat Leon 2001 mod 20VT 4

Bilen: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har egentlig litt rett i det...får kjøpe den orginale først, og ta det deretter..

levert nye lister, front og bak fanger til lakkering i dag, så bilder blir lagt ut så fort jeg får satt det sammen igjen..

Med de nye felgene og hele pakka tror jeg det blir super RÅTT.hehe

 

Hva kosta grillen til cupra R fronten??

 

På hver side av skilt plata er det svart metal eller plast, det er ikke noe der på fangeren min.. på min ser man jernet som sitter bak fangeren!

er dette riktig eller skal det være et slags deksel over jernet der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår