jokke_joakim Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 men jeg er fortasatt ikke sikker på hvem som skal tilsvare hvem? mine ledninger er : Blå/Hvit Blå/Svart Blå/Gul Blå/Brun så da lurer jeg på om = Blå/Hvit = Pinne R Blå/Svart = +12V Blå/Gul = pinne C Blå/Brun = Brun/Gul pinne T Kan dette stemme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 men jeg er fortasatt ikke sikker på hvem som skal tilsvare hvem? mine ledninger er : Blå/Hvit Blå/Svart Blå/Gul Blå/Brun så da lurer jeg på om = Blå/Hvit = Pinne R Blå/Svart = +12V Blå/Gul = pinne C Blå/Brun = Brun/Gul pinne T Kan dette stemme?? Står på SJM: WIRING COLOR CODES BL / Y is Blue with Yellow stripe BK / BL is Black with Blue stripe BR / Y is Brown with Yellow stripe BL / G is Blue with Green stripe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Dette er det samme som på AAR-motoren, ikke NG-motoren! Står på SJM: WIRING COLOR CODES BL / Y is Blue with Yellow stripe BK / BL is Black with Blue stripe BR / Y is Brown with Yellow stripe BL / G is Blue with Green stripe Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg