Gå til innhold

Slå denne photoshop modden!

Ranger emnet


ccb

Anbefalte innlegg

Originally posted by kinx

 

Han en av Europas rikeste? Aldri.

 

Men han har vært jævlig flink til å late som om han var rik. Egentlig har han vel aldri hatt noe særlig med penger, men det var jo en periode på slutten av nittitallet hvor det spillte mindre rolle, bare man var smart og sleip nok.

 

Det siste stuntet jeg har hørt fra Kimble var at han forsøkte å vise sitt eget sjølmord live på websiden sin. Det gikke ikke så bra siden han ble fengslet for svindelforsøkene før han fikk tatt livet sitt.

 

Makan til fjott skal man lete lenge etter.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

 

Han en av Europas rikeste? Aldri.

 

Det er sant.

når GUMBALL 3000 gikk av staben var han en av de rikeste.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

 

Det er sant.

når GUMBALL 3000 gikk av staben var han en av de rikeste.

 

Det vil jeg gjerne se hvor du har fra.

 

Er du klar over å mange rike det finnes i Europa? Han fyren der ble kjent fordi han ble tatt for å cracke noen siter, han har selv bevist at han ikke har så ekstremt peiling, som f.eks. da Bunny defacet kimble.org.

 

Kan umulig tenke meg at han har vært en av Europas rikeste, da forstår jeg ikke hvordan hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

Kan umulig tenke meg at han har vært en av Europas rikeste, da forstår jeg ikke hvordan hvertfall.

 

Han var sinnsykt rik på papiret i en periode, neppe blant Europas rikeste dog.

 

Kim var jo blant annet en av dem som liksom reddet Letsbuyit ved å skulle gå inn med en heftig mengde millioner kroner. Usikker på hva som egentlig skjedde her, men han ble vel dømt for innsidehandel, og etterhvert viste det seg vel at han ikke hadde noe særlig med penger i det hele tatt. Fine biler hadde han likefullt..

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Det siste bilde der hvor E-klasse AMG'n kræsja i 406'n, det skjedde 50 meter før mål hehe, han hadde kjøpt bilen rett før gumball begynte:D:D:D Men han var en av Europas rikeste så han hadde vel råd til det

 

 

Jaja...det var det Ruby Wax sa på nrk det. Men når hun gikk bort til ham og sa "excuse me, I hear you are the richest man in europe?" Så svarte han jo "No...no..."

 

Kimble er en beskjeden askeladd, det liker jeg :D

 

 

Ps. Hvis man skulle ha lite å finne på i ferien, så kan man godt ta seg tid til å laste ned "Kimble goes Moncao"-filmene. Alltid morro å se en feit datanerd dra sladde rundt i gjørme med en Brabus og en Ferrari :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Ps. Hvis man skulle ha lite å finne på i ferien, så kan man godt ta seg tid til å laste ned "Kimble goes Moncao"-filmene. Alltid morro å se en feit datanerd dra sladde rundt i gjørme med en Brabus og en Ferrari :cool:

 

Se de igår... var morro det =)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Ps. Hvis man skulle ha lite å finne på i ferien, så kan man godt ta seg tid til å laste ned "Kimble goes Moncao"-filmene. Alltid morro å se en feit datanerd dra sladde rundt i gjørme med en Brabus og en Ferrari :cool:

 

 

Hvor får man lastet dem ned?? Finnes ikke på Kazaa....

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår