_karina_ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Bil vinduene mine er flekkete. Det er akkurat som om det er noe som har rent nedover, men som det ser ut til å være helt umulig å få fjernet. Har prøvd vindus vask og lignende, men det går ikke bort. Det ser utrolig stygt ut. Akkurat der hvor viskerene har gått er vinduene helt klare. Vet ikke om det har noe å si om at vinduene er blitt proff tona? I så fall, hva kan det være? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 prøvd å vaske med spyleveske? har samme problemet selv... går ikke vekk uansett hvor mye jeg pøser på med rensing og vinduvask.. blir temmelig irritert :( Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hiv noe sånn "Turtle wax super view" eller noe sånt.. En liten kork på spylevæske tanken, funker som faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 altså vi skal 'sprite' opp spyleveska.... genialt :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_karina_ Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg fant vidunder middelet for å få vekk de stygge flekkene :win Men det tok tydligvis sin tid, så får vel prøve ha et mål om å ta 1 vindu hver dag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Og det er?? Jeg bruker en spray fra würth, husker ikke hva den heter, men det er sikkert noe sånt som vindus-rens:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_karina_ Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vidunder middelet var faktisk autosol, men det tar litt tid da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det er jo fordi glasset er slitt av viskerne....prøv å poler ruta med polermaskin Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_karina_ Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Faktisk er ikke front ruta slitt av viskerne. Som jeg skrev så var det slik på alle vinduene på bilen, så det er umulig at viskerene har skylda i det. Leste et sted at det er sånn kalk belegg som legger seg på vindu, om man ikke tørker vinduene etter å ha vaska bilen osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg snakker om frontruta...alle biler som ikke er kliss nye har slikt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 men han sier det ikke er viskerne. les da. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Glass polish og polermaskin er tingen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 bremsrens funker til 1000! :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 men han sier det ikke er viskerne. les da. Har DU lest da? Akkurat der hvor viskerene har gått er vinduene helt klare. Vet ikke om det har noe å si om at vinduene er blitt proff tona? I så fall, hva kan det være? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Derfor jeg skrev det med viskerne. Mine er også helt klare i de "sporene" etter bladene. Det rundt er et belegg jeg ikke får vekk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg skjønte det som om at det ikke gjaldt viskerne. men alle rutene. jeg har ikke viskere på alle rutene på min bil har du ? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg