ulfern Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 det er et eget drev for speedo? right? er 260 maks hos golf? altså på speedometeret? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Er et eget drev for speedo ja. 260 er maks på golf. Husker ikke helt det med fargene på drevene, men jeg mener å huske at drevet for 260 skal være rødt og at det for 220 skal være hvitt. Rett meg om jeg tar feil. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det er veldig enkelt å få ut, selv om du kanskje må lirke litt for å få ut selve speedometer\turteller "huset". instrumentpanelet er jo bare festa med små skruer, enkelt å demontere.. som sagt før her ja, lagt opp kabler originalt :) Ja det var enklere enn jeg trodde å få ut selve instrumenthuset, er bestandig noe jeg har trodd var avansert, men tok ikke mange minuttene. Eneste var at jeg glemte speedowiren først så skjønte ikke hvorfor det "hang" igjen, men men, alt skal læres :D Så gjelder det bare at det er riktig type plugg da..m'm Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hehe, det får vi håpe , lykke til da :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 :thanks Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg