Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 stå opp tidligt vettu, var der klokka 8.15 vi :) sto opp klokka 7.00. fikk 3 timer søvn i bilen på tusenfryd dagen før hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ingen bilder!!?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Slapp av! :D Tar tid å redigere flere 100 bilder og plukke ut de beste. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ta alt a:) driter i om noen ble dårlige jeg.noen bilde av meg ute på banen eller?fyskam jeg har lyst og se bilde av det hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kommer bilder før midnatt?kan jeg sitte og vente?eller kommer det ikke i dag? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 En bekjent sine biler,han ønsker kommentarer :) http://www.firell.com/opel_web/ Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kommer noen bilder herifra også, samt noen filmklipp av omegaen til Nils Odvar hippe, fest bilder++:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ålreit var han i hvertfall ikke... Men men. Var til tider meget stor pågang i porten så det kom in en del uten å bli registrert. Vi ble ved ca kl 11 nødt til å prioritere opel og da nekte andre merker adgang til Rudskogen (de fikk parkere på utsiden men var selvfølgelig velkomne å besøke treffet til fots), dette da vi rett og slett ikke hadde noen plass å stille bilene på. Parkeringsplassen var da overfull! JS Sakset fra OMC-forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 det ligger 2 filmer ut på Opel Mafian Prosjekt tråd. Jeg kjører hihi på banen og det ligger noen bilder der og også :) jeg skal hente link http://bilforumet.net/showthread.php?t=123316 Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har en del bilder fra treffet, kommer til å bli lagt ut på samundsen.net i løpet av helga regner jeg med... kult treff! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 legg link til det a!veldig hypp på og se de! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 driver å laster opp mine nå.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 fått lasta opp noen bilder? har du noen bilder av den blå volvo 242'n? Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Angående å slippe inn andre biler på treffet så var det fordi det rett og slett var fullt. Mellom bilene og mot gokartene SKAL det være branngater, og parkeringsplassen var full. Det var også medlemmer som ikke fikk parkere på treffområdet fordi det var fullt. På OMC-treff prioriterer vi våre medlemmer og dermed Opel. Dette tror jeg dere forstår hvorfor vi gjør. Selvfølgelig er det leit når folk har brukt masse tid før treffet og ikke kommer inn. Men når det er fullt så er det fullt. Og da må vi prioritere medlemmer. Noen biler kom seg inn porten, men ikke ut på banen. Fustrerende for den det gjelder, men andre biler tar vi inn bare når det er kapasitet. De som satt i porten skulle ikke slippe inn andre biler, og da må man desverre være litt upopulær. Vi skal ha en gjennomgang av treffet for å vurdere alt opp mot neste treff og vil ta med oss erfaringer fra dette treffet. Håper dere som var der hadde en hyggelig helg og velkommen tilbake. mvh André Blindheim (også styremedlem i OMC) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 En bekjent sine biler,han ønsker kommentarer :)http://www.firell.com/opel_web/ Nå er ikke jeg noe fotofantom men.. Syns de fleste banebildene manglet fart. Ca. 1/60sek til 1/80 sekund eksponeringstid gir bildene fart og mer spennende. Utstillingsbildene var noe bedre. :) Litt lite bilder. Var masse bilder av en astra og en bimmer, men ellers ikke så mange. Prøv å eksperimenter litt med eksponeringstiden så tror jeg dette kan bli bra. :) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg