Omegamannen Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 har noen en link til eller masse bilder derfra??????var ute og kjørte hypp på og se om det ble noen feite bilder:) omegan min sto parkert ved siden av Rates omegan med 1000hk!!!hehe det var gøy!!hadde panseret oppe på min også :) hehe min motor var renere en han sin hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kommer kommer. Rats omegaen forresten 895hk. ;) Litt pingle til å kjøre, kjørte vel kanskje med halvparten av de 900 og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg sier 1000hk,når lyst gassen stemmer inn har han jo tilgang til det. rates eller ole ringstad er bare redd for at faen skapen skal rase hehe :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Var et bra treff det her, men er det noen som vet hva som skjedde med det høyre forhjulet til den ene Omega stasjonsvognen under breisladden i dag. Så ut som om det holdt på og falle av eller noe. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 vil se bilder... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg og :P men ingen jævla bilder enda:) har noen et bilde av meg utepå rudskogen. Jeg kjørte runde tider på 1.20 med omegan,hørte at dette var veldig bra for og ha 2 ton og 170++ hk??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg og :P men ingen jævla bilder enda:) har noen et bilde av meg utepå rudskogen. Jeg kjørte runde tider på 1.20 med omegan,hørte at dette var veldig bra for og ha 2 ton og 170++ hk??? Kjørte du annen bil der? For jeg vil ALDRI tro at en omega veier 2 tonn.... Har selv en e34 og den veier 1600kg. og er vell så stor som en omega. (om ikke større) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 så på autodb at omega B med v6 og automat var 1650kg, siden du har manuell er vel neppe din noe tyngre? :S Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg har lagt ut bilder for lenge sia jeg da omegamannen. ;) På media forumet. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123103 Kommer snart bilder fra lørdagen og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ligger noen bilder fra lørdagen på tråden min Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 skrev Ca,vekt. har veid den inn på traffik stasjonen på drøbak.alene i bilen og da stoppet i nåla før på 1830kg ,det var alene og 20l bensin.har CD utgaven så har mye piss som veier mye:( så veier ikke 2 ton men ikke langt ifra.med noen store manfolk tar jeg 2 ton tenker jeg meg. skulle bare høre om runde tiden var noe og rope hurra for jeg. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 I fjor lå jeg på 1.20 jevnt med omega a med c20ne (115hk).. Var nede på 1.19 i alle fall, målte ikke så mange runder. vekt sikkert 15-1600kg.. I år kjørte jeg litt på gateslicks. Det satt bra, men mange sinket da gjennom svingene. På strekkene hadde jeg selvfølgelig ikke noe å stille opp med.. Har ikke fått sjekket rundetider ennå, men har det på film.. Noe under 1.19 burde jeg komme når det var lite flagging og få som sinket.. Ja, kjørte den ganske så originale røde omega Aen med stålfelger og tildels litt vinterdekk med kjedlige alu. Bruksbil.. 8) Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Så tiden jeg banket inn for første gangs kjøring på bane var relativt ræva?:( hadde nedslitene dekk foran og bak. og 2 tunge manfolk i bilen.2ton. ikke noe chip. så effekten på hjul var vel 145hk kansje??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 omegamannen: Ikke stress så mye ;) Du hadde nok banka min tralle, hvis jeg hadde vært der, ganske kraftig ;) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Girkassa som sitter i bilen din exvalibur er så mye finere og bedre en min.så jeg er ikke så sikker på det. men men det var gøy! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg