neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jeg har sulla lenge med dette, er vel noen tråder tidligere osvosv. Men jeg fant ut jeg skulle begynne på nytt i denne delen, da alt er litt mer klart nå, og ligner mer på prosjekt. Hovedtanken bak å poste her, er få mer innspill på hva jeg kan gjøre. Jeg har følgende til rådighet: 1stk Corolla 1987. 1stk Alpine CDA9855R med ipodadapter. 1stk Alpine MRV1507 1stk Peerless resolution 12" i lukket kasse på ca 22liter. 1stk Fusion FJL-65 som er på vei nedover. Trenger forsterker til frontsett, gjerne anbefalinger hva som må til for å drive det skikkelig :) Og akkurat nå, så må jeg til å bygge på dørene, for i det hele tatt få montert frontsettet. Slik ser dørene ut nå: Planen min var å kutte ut noen plater i mdf, har noe 16mm mdf liggende. Kutte ut 3plater, "hule ut" 2 av dem, og lage ring til mid-bassen i den siste, slik at jeg ikke får ett slags rør til midbassen, og kan risikere kompresjon, om jeg har forstått våre mer begavede folk på forumet her rett :) Ellers, om folk har forslag til andre forbedringer, ikke nøl, post her. Jeg lurer også på å bytte ut sub'en til en SEAS lotus 12". Peerlessen har fått ett hakk i seg dessverre :/ Mvh Rolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er bare å begynne da... Er det ikke? ;) Ang forsterker til frontsettet så kunne det kanskje vært kjekt å få en ca prisgruppe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Tja, du ser jo sånn ca hva det andre koster, så tenkte rundt der.. :) Men fikk ett tilbud på en "U.S. Amps XT800.2 2kanals klasse "A/B" forsterker" fra http://www.krg-kustomz.no , noen som har vært borti disse her? 2x100watt RMS, så jo ut som det var bruktbart ;) Stilrene var dem og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg