HaggardHero Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ønsker å kjøpe helt tak til golf 1 cab 83 mod samt interiør.. Dersom du har noe av interesse så send meg en PM ;) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.