oRdin Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei. Nå er jeg frustrert. Plutselig når jeg skulle ut å kjøre i sta så skjedde det no rart med tenningslåsen. Jeg har en 318is, E36. Når jeg vrir om nøkkelen, så vil ikke rattlåsen gå av og bilen gjør heller ikke forsøk på å starte når jeg vrir nøkkelen helt om. Men selv om jeg vrir nøkkelen tilbake til den posisjonen hvor tenningen skal være slått av, så går ikke tenningen av. Altså bilen står konstant med tenning, men rattlåsen går ikke av og bilen starter ikke med mindre jeg tar den på trill, men da går rattlåsen fortsatt ikke av. Noen som har noen ideer til hva dette kan være?? Hadde vært til stor hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ingen som har opplevd samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det samme skjedde med min e34. det du kan gjøre er å ta av tenningslåsen. og så bare starte med den brune koblinga som er der. vist ikke må du bytte HELE Tenningslåsen. Det kommer på ca 2000 om du gjør det selv. ( da er ALT nytt) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har du startsperre? Høres ut som et sånt problem... Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 startsperra lager ikke krøll med verken rattlås eller at du ikke får slått av tenninga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
munkadunk Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 HEi. Ser denne er noen år gammel, men jeg har akkurat samme problem med min 320 nå... Fikk du fikset det? Skiftet du tenningslås? ...noen som kan hjelpe? Siter Primera 2.0LX - '91 *solgt* A4 1.8T Quattro - '96 *solgt* 320i - '94 350Z - '03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy93 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hei eg har ein BMW 320i 86mod. Ratt åsen har låst seg og eg får den ikkje av. noen som kan hjelpe meg med dette?? Noen så vett kor eg kan kjøpe ny teningslås??? Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg