oRdin Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei. Nå er jeg frustrert. Plutselig når jeg skulle ut å kjøre i sta så skjedde det no rart med tenningslåsen. Jeg har en bmw 318 is, E36. Når jeg vrir om nøkkelen, så vil ikke rattlåsen gå av og bilen gjør heller ikke forsøk på å starte når jeg vrir nøkkelen helt om. Men selv om jeg vrir nøkkelen tilbake til den posisjonen hvor tenningen skal være slått av, så går ikke tenningen av. Altså bilen står konstant med tenning, men rattlåsen går ikke av og bilen starter ikke med mindre jeg tar den på trill, men da går rattlåsen fortsatt ikke av. Noen som har noen ideer til hva dette kan være?? Hadde vært til stor hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 feil med tenningslåsen kanskje ? påtide å bytte. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg