BurleY Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Heisann. Er det noen som har erfaringer med http://www.tinycars.no ? Bestilte en bil der for ca 2 uker siden( http://www.tinycars.no/default2.asp?active_page_id=123 ), har ikke fått den enda, har heller ikke fått svar på de mailene jeg har sendt. Får prøve og sende en til etterpå.. Mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Det virker som de fleste har fått de modellbilene de har bestilt, men da jeg sendte mail til dem fikk jeg ikke svar.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg fikk heller aldri svar så jeg droppa å bestille derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hmm, det var da synd. Hadde sååå lyst på og ha en slik stående i hylla:D Vet dere om noen andre som selger slike i Norge. Btw, takk for svar :D mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jenter, hvis dere prøver å ringe også, så er det litt lettere å få tak i han muligens? Telefonen biter ikke:) Fra spøk til revolver, har bestilt en bil derfra, møtte han på karihaugen dagen etter. Betalte kontant og fikk bilen med engang. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hehe, prøvde og ringe på onsdag, men fikk ikke svar da heller..... Får prøve igjen på mandag :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Du kan bestille fra http://www.modellbiler.no, så bestiller du autoart versjonen som er MYE bedre og litt dyrere.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterzolsen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg bestilte ifra tinycars. det tok nesten ett halvt år og få den . den kostet 816 kr hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Fikk svar i dag, han hadde vært på ferie. Så nå er bilen på vei. :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg