Turbo_Dos Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei. Lurer på hvor mye jeg kan få for bilen min: volvo 240 1986mod GL tenkte jeg skulle bytte ut 240`n med en annen volvo for eventuelt spare litt penger,og et bedre utgangspunkt til eventuelt prosjekt. da tenker jeg på litt eventult annen 240 eller 740 vogn etc. Lakken er litt matt, og den har noen steinsprut merker her og der. det var en del rust i kanalene, men dette er tatt. den er også netopp eu godkjent og betalt reg avgift. da jeg hadde den på eu godkjenning ble det byttet en god del som alle bremsebelegg både Foran og bak. alle foringer på støttestag bak. bærekule og ny lyd demper. i vinter byttet jeg clutch. ny memra + små ting. servicen er fulgt til 190.000. Kilometer stand nå:327501 Følger med Fried Styling som står på. ( noen sprekker her og der må bruke spakkel + litt glassfiber for og få det bra) følger også med Felger og helt nye dekk. har bare små bilder (mobil bilder) digital kameraet er ødelagt men skal få tatt større bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 motor , gir ? felger dekk , farge og stand -interiør... oppgi dette sånn at folk vet sånn ca hva di kan gå ut fra med å gi pris... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Motor B230a Gir 4Trins Felger? øhm Jp om det er noe som heter det? bilde av felgene værtfall: http://galleri.slinkey.no/uploads/b8a6e56a04.jpg Fikk ikke lov til å sette på lavprofil dekk på den av biltilsyne. Grinete karer.så fikk et godt tilbud på dekk så ble michelin 195 65 15. interiør:Blått Følger også med Luisi ratt. og helt nytt senkesett som enda ligger i eske. kan settes på og godkjennes om det ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 20 kanskje? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jp felger det ja!!! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 20 kanskje? Hæ? For en 86 modell.. standard med forgassermotor, 4 gir.. gått 327 000km.. ikke meg som hadde betalt 20 for den. å så med styling.. Prissammenligning: bra strøken '89 stasjonsvogn, B230F, 295000km. 8000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hehe! Glem det jeg sa, så ikke km-tall og at den ikke var strøken! :) Styling trekker jo ned... Hehe! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 så dere tror jeg får mer for bilen om jeg tar av stylinga og selger den for seg selv? tja har mine tvil, er tross alt øyet som ser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Den Fried stylingen svir nok i manges øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Den Fried stylingen svir nok i manges øyne. ok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ta av stylinga , gjør bilen fin igjen , poler opp , rens osv osv , ta GODE bilder , og legg ut for salg... hbo 10 ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hadde tenkt meg værtfall 13.000kr får jeg ikke mer enn 10.000kr beholder jeg den selv helt til jeg kjører den til bil oppsamlinga.... etc er det mer og tjenne på og selge den i deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nå er det jo sånn at det finnes de som synes det er et pluss med fried styling også da. Hvis det ikke haster med å få solgt bilen så burde du prøve å legge ut en annonse av den sånn den er nå MED fried stylinga. Prøv 15k i første omgang, er det dårlig med respons på den prisen så er det jo ikke verre enn å bare sette ned prisen ytterligere:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Prissammenligning: bra strøken '89 stasjonsvogn, B230F, 295000km. 8000kr Hvor ? Mer info ? Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvor selger du den da?vist du har kosta på den så mye?Bare lurer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg