Incognito Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ble litt hekta for et par uker siden da jeg kikket her.. og måtte prøve selv. Turte ikke legge ut her da, men tenkte at det skader ikke ;p Kom med kritikk, hint/hjelp/triks hvis noe er galt o.l På forhånd takk :) Edit: veit fargen på gitteret ikke passer, men fant ikke noe annet :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 eyy din første mod :D så greit ut dette, men har noen ting jeg vil pirke på da vett :P - ingen soter rutene bare på høyresiden av bilen, sørg for å gjøre det på begge sider når du først gjør det - gitteret i frontfangeren kan du lett på, f.eks med Image>Adjustments>Color Balance , Image>Adjustments>Brightness/Contrast - jeg ville gått for noen andre felger, dette fins det mange tutorials på hvordan du gjør. veldig enkelt:) - emblemfri grill er også noe å gå for på en så clean bil som du prøver å lage her - skal du først cleane dørene for dørhåndtak, ville jeg også tatt vekk det lille blinklyset på sida - bad look i fronten hadde virkelig gjort seg selv om det kan virke som mange ting å endre på, er det ikke så ille å få det gjort, bra mod hvis du starta for 14dager sida:) stå på Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er enig i mye av det vw-vegard sa, spess det med rutene. Og når du skal ''kopiere'' fra andre bilder, så finn så stort bilde som mulig. Gjør ikke så mye om bilder blir mindre :D :thumb BTW: her er tut sida jeg bruker Digimods Her kan du også finne info om tools, og hva de ''gjør'' :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Takk for tipsene! - Men ang. sotingen på andre siden ser man jo omtrent rett igjennom soting fra innsiden.. men skal se om jeg får fikset på den litt! Får vel sette meg ned å prøve litt i PS igjen.. Har ikke gjort det mer enn et par kvelder eller :) -dette er første bilen etter jeg så deres biler her på forumet ;P hadde ikke drevet på mer i en time eller to da denne ble ferdig. - Felger: Får se om jeg tørr å prøve meg på det også etterpå.. Noen forslag ? -Fjernet VW merket, synes det var litt tøft med R32 merket der bare :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 den nettingen i fangeren hadde enorme ruter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ta litt "healing brush" der hvor håndtaket satt, ser at det er malt igjen :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 rioi: ja, skal få prøvd å gjort det om, om jeg har .psd filen til bilen lenger ;) Kverna: Ok, takk for tipset. Veit at det synes litt :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Modden ble fet, rent bortsett fra meshen i fangeren. :P Alt for stor. Men ingenting i forhold til min første bil som så ut som en bjørn med nebb og vinger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Kommer tilbake med oppdatert bilde i kveld/natt da jeg ikke har tid nå x] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hva slags program bruker dere?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Photoshop CS 2 bruker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ps 7.0 ;) Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Photoshop 8 CS :) Den .bin-fila jeg har liggende er vanligvis den jeg installerer. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hva slags program bruker dere?????? Jasc Paint Shop Pro 9.0 Nesten helt likt.... Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Veeel. Ut fra egne erfaringer syns jeg ikke Paint Shop er noe å samle på. Men det er jo individuelt :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg