tazie Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Heisann.. koblet opp det nye anlegget mitt idag sammen med en kammerat, men fikk det ikke helt til og gå som vi ville da vi skulle teste! Dette har jeg: 1x dynaBel BF1704 forsterker, som driver 1x dynaBel 9410 sub. dynaBel.no For specs. 1x Saga USC9980 forsterker, som driver 1x Peerless Resolution 6" komponentsett. dynaBel.no For specs. 1x Pioneer DEH-P70BT Pioneer spilleren har 3x utganger for forsterker(subwoofer, front, rear). Vi koblet forsterkeren som driver subben til "subwoofer"-utgangen på spilleren, og forsterkeren som driver frontsettet til "front"-utgangen på spilleren. Er dette riktig? Alt spiller littegran, helt til den forsterkeren som driver subben min slokner! (lyset begynte sakte og bikke under, akkurat som om strømmen skulle være for liten). Tenkte først at jeg sikkert hadde for lite batteri, men alt annet av elektrisk fungerte jo utmerket! inkl. den andre forsterkeren til frontsettet mitt... Batteriet er bare er Varta blybatteri 50Ah.. vet at det ikke er av den største sorten, men det burde vel klare og drive anlegget mitt i over et minnut uten og tømme seg? jaja.. håper noen av dere bilstereo-guruèr der ute kan hjelpe meg! ;) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Får du startet igjen etterpå? Og hva skjer når bilen står og går? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sjekk at strømkabelen faktisk sitter skikkelig. Mister den også strøm om den ikke spiller? altså om ting bare står på men ikke spiller noe musikk ? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Prøv med en kondensator. Torshov har en 1F til 599. Du skal kunne skru på alt av utstyr/lys uten spenningsfall, men det er nok ikke mulig nå. BF1702 alene kan vel trekke ca 60A, og 30-40A for Saga'en, så blir lite strøm til overs da med standard dynamo/batteri. Koble på et voltmeter og sjekk om spenningen synker mye når du skrur på BF1702'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Prøv med en kondensator. Torshov har en 1F til 599. Du skal kunne skru på alt av utstyr/lys uten spenningsfall, men det er nok ikke mulig nå. BF1702 alene kan vel trekke ca 60A, og 30-40A for Saga'en, så blir lite strøm til overs da med standard dynamo/batteri. Koble på et voltmeter og sjekk om spenningen synker mye når du skrur på BF1702'en. En kondensator hjelper hvertfall IKKE på dette problemet. Og tviler sterkt på at anlegget hans går med 100A last. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ar9en Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 dårlig jording av forsterkeren GARANTERT! mål spenningsfall mellom chassis og ingangen på forsterkeren rett før den slukner.. ar9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fiksa det nå.. spør meg ikke hva jeg gjorde.. :P Men nå speller det vaffal som fan! ;) Takk for hjelpen! Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Da høres det enda mer ut som dårlig kontakt. Så hadde sjekket over kablingen hvis jeg var deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jepp.. Jordinga til forsterkeren var ikke heelt trygg... Men fiksa det nå! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg