Gå til innhold

Ventiltikking på Chevrolet Tahoe

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei! Har en 99mod Chevrolet Tahoe LS, 5.7L V8 (EFI 350 bensin) som har gått 93.600km. Har i de siste månedene hatt ventiltikking, mest på ene siden (førersiden)Som jeg skulle ha hatt bort! Bilen har før øvrig vært inne på service den 3/2-2006, da det ble blandt annet skiftet olje (Amsoil Synthetic Motor Oil 0w-30) og oljefilter. I ettertid har jeg sett i boken til bilen at det er anbefalt SAE 5W-30 Synthetic Motor Oil. Kan det være for tynn olje som gjør at det tikker? eller er det ventilene som bynner og bli slitt og bør skiftes?

Noen som har en mening om hva jeg helst bør gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår