kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hvilke speil er det? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er speil jeg importerer selv fra verdens beste land hva anngår bildeler : Tyskland. Husker ikke i farta, har hatt akkurat de der liggende leeeenge..... Men det er standard M3 speil i utgangspunktet =) Lakkert i bilens farve nå da... =) NICE syns jeg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Syns M3 er ganske så utbrukt, men det blir jo uansett penere enn de originale da :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 bilen ekke helt min stil men, var jo kostet på endel :) så var jo pen sånn sett..forskjellig smak.. Har gjort endel her ser jeg, så stå på!:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg