bjaa Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Lurer på å kjøpe den x1500n, får vell greit med watt for penga regner jeg med, hva slags sikringer det på de tro? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tror ikke x1500 er i salg lengre. Jeg finner den iallefall ingen steder....:hmmmmmmmmm: Det er ingen sikringer på den. Hverken på "utsiden" eller "innsiden". Merkelig spør du meg.... I følge nettsiden til soundmagus leverer den 1500w rms i 1ohm, mens i følge manualen til ampen leverer den 1500w max i 1ohm, og 1250w rms i 1ohm. Vil tippe det er tallene fra manualen som er riktig. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 100A sikring som er anbefalt i manualen Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tror ikke det var snakk om den eksterne sikringen(strømkabel sikringen). Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Nei sant det, x1500 er ikke til salgs lenger. Men kommer en etterfølger nå da, komplett får den snart inn tror jeg, lurer på å prøve meg på den :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 forresten BB: er det "Sbrown-ringen" din du brukte på dBDrag i Sandefjord? :hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er dette en digital forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 er dette en digital forsterker? ja, det er det :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har en x-1500 å den er jeg stor fornøyd med. har også hatt 2 stk x-400. Har aldri hatt noen problemer med noen av de. Tror det er få andre merker som leverer så bra i forhold til pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 lurer på å kjøpe inn et par x1501 som den nye typen heter.. en kamerat som har kjøpt seg stv, så må jeg prøve å prakke på han litt.. han gidder ikke bruke så sykt mye kroner,men her kan han få greie,passe strømsterke monoblokker til under 1500 for stk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg