omglol2k Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Min 86 mod 325i har alltid gått på ca 750 omdr./min på tomgang. Men i går var jeg å tok av kn filteret for å rense det, og når jeg satt det på igjen gikk den så veldig høyt på turtallet. bytta mellom 1000 og 1500 hele tiden. JEg la merke til at den gummslangen etter LMM var litt "råtten". Kan det grunnen være at det har kommet hull i den og at bilen dermed suger falsk luft? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ingen som vet noe om slikt? :[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 tror nok det er det har samme problemet på bilen min og der ligger den og durrer på 500omd på tomgang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvordan renset du filteret? Dersom det dynkes i olje kan LMM få problemer med å lese luftmengden. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg rensa det aldri, tok det på igjen for jeg måtte kjøre en plass. Men kan det ha noe å gjøre med at det er hull i den gummislangen etter LMM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kan være at det er problemet ditt ja, at den suger falsk luft. Prøv og tape over der du ser den er sprukket eller kjøp en en ny. Typisk at de belgene sprekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sikkert belgen ja.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Om en slange etter LMM er sprukket er det nok det som er problemet, at den suger til seg mer luft enn motoren tror. Dvs en tynnere blanding, som igjen gjør høyt turtall.. Bytt slangen eller teip over hullet først for å forsikre deg om at det er der problemet ligger Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg