AudioX Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ka skjer?? monterte ny dump ventil, å fikk ikek så mye lyd, så eg tok ut 3 ringer, å det e en igjen inni, å no vil ikke turboen lade!??!?! ka skjer??:S:S:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Latterlig dårlig forklaring... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja dårlig forklart du! kunne vel kanskje hende at dumpen står oppe å slepper ut alt ladetrykket! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Kunne vel være greit om du skrev hva slags oppsett du har på bilen, motor, dumpventil osv Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ja var vel dårlig forklart...men e altså en G60 m/turbo motor....monterte en Turbo XS ventil...å inni dumpen sitter det noe ringer for å stramme den opp, å første prøve tur ble det for lite luft som ble dumpet, så tok eg ut 3 av ringene som sitter inni dumpen for å sjekke om det ble meer luft som ble dumpet da, men da ville ikke turboen lade i det hele tatt, det eg tror det kan være e at kansje eg tok utav for mangen ringer!? så dumpen ble for slakk så den dumper hele tiden!?!?!:S håper noen ble klokere!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Så ideen med å putte inn igjen et par ringer har ikke slått deg ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hehe samme slo meg Sonick :) Prøv evt med en annen dump.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg