kroz Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Motor går ikke rundt og den tenner ikke. Nytter heller ikke med startkabler eller å slepe i gang. Skrur man på tenninga begnner bremseakkumulatoren(?) og jobbe som et uvær og speedo'n legger seg på 40km/t. Jordingsfeil eller noe mer som har gått åt skogen? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 kan høres ut som du har en grosse jordingsfeil.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hmm, gammel ford med jordingsfeil? drunk har jeg aldri hørt om...hehe Sjekk alle hovedjordinger, motorblokk, starter, dynamo, batteri... sjekk også for dårlig kontakt bak sikringsboksen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Scorpio er kjent for alle sine el.feil. Er en spesiell svakhet i sikringsboksen, letteste er å bytte ut hele denne. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Takker for svar, har kommet fram til at starter og fordeler er død. Sikringsboksen synger nok på siste verset den å. Så da fikk plutselig en kompis av meg nye deler og jeg får 1500 i vrakpant :p Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Lucas-spøkelset har flytta inn i bilen tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg