Gå til innhold

panserlås

Ranger emnet

Ok`n

Anbefalte innlegg

Har en diskusjon med noen kompiser,er det lov eller ikkje med panserlås på gatebiler? har sett en god del biler rundtom med dette!grunnen til eg lurer er fordi den orginale er gåen..

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som kan nekte deg i dette,men de beste er vel å finne tuv-godkjente panserlåser (om det finnes) i tilfelle noen slemme på biltilsynet skulle sjekke..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal eugodkjenne bilen snart og tror det skal gå bra,kjenner di som jobber der og vil sjå på det som en bagatell!men en lapp,vil en bit med ducktape holde for å dekke det?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har panserlåser fra biltema på bilen min etter at jeg mosa hele fronten å måtte rette opp panseret selv (ettersom man har "litt" dårlig økonomi), hadde bilen på eu-kontroll for ikke så lenge siden, de sa ikke noe på panserlåsene, hade skarpe kanter på panseret ettersom opprettinga mi ikke var helt opptimal, men panserlåsene gikk helt fint tydligvis.

Har også blitt stoppa i fartskontroll, da sa de heller ikke noe.. virker som om det ikke er så farlig at det stikker to meget sollide metallting 4 cm rett opp av panseret rett å slett! :P

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider