borabora Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hinter litt for deg jeg da ;) Bilen til salgs her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1226605 Takk for det. :) Ble solgt i dag. :S Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Takk for det. :)Ble solgt i dag. :S Tørr jeg spørre hvor mye den gikk for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Den gikk for 155k :P siden du spurte:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg er jo da forresten den nye eieren, som du sikkert skjønte:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Okei, gratulerer! Fet bil du har fått deg gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 takker;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Finnes det noen flere bilder på monteringen av Intercooleren her? skulle gjerne hatt det for skal montere en slik på bilen min også nå!! helt lik IC. Hvordan bøyer osv brukte du for og montere den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Finnes det noen flere bilder på monteringen av Intercooleren her? skulle gjerne hatt det for skal montere en slik på bilen min også nå!! helt lik IC. Hvordan bøyer osv brukte du for og montere den? Har noen bilder hvordan jeg gjorde det med RS4 fanger: Steg 1: Delene jeg brukte Steg2: Steg3: Steg4: Steg5: Steg5: Steg6: Steg6: Der jeg har sveiset går det fint ann å sette silikonslanger. Da har du iallefall et eksempel. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hva er den lille bål slangen på bildet steg 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hva er den lille bål slangen på bildet steg 5 Den går opp til Resirkventilen Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Supert med en liten bildeguide ja!:) tusen takk! men har du noen mål/maler og gå etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 og hvor kjøpte du siliconslanger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netwreck_ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 og hvor kjøpte du rørbøyer?? ser de er mye skarpere enn andre jeg har sett rundt omkring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg kjøpte alt av http://www.turbopower.no da jeg ble sponset, jeg laget en liste over deler vi brukte som han har. Ta en tlf til han så kan han sende deg den evt få pris på kitet. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fin Audi det skal du ha .... liker de godt med bare et hovedlys forran:) de ser så sinna ut når det bare er ett.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg