Gullaksen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har bak hjul som står litt på skeive. Slik: / \ Er det noen som veit hva som kan væer feil????? Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 På en golf 2? Hvis den er senka så kan camber bli feil.. Men det skal vel egentlig ikke skje på G2, siden den har fast bakaksling? rett meg hvis jeg tar feil.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har golf 3, er ikke senka heller Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Etter det jeg vet er understellet rimelig likt, så er litt rart.. Hvor skeive er de? Hvor mange mm går de innover i toppen i forhold til slik de skal være? Skeive dekk sliter forresten ujevnt, så kan være en god ide å få tatt en firehjulskontroll tror jeg Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 veit de blir slitt skeivt, ser det på hjula har ikke målt men det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem fra skolen i dag Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det er vel ganske normalt med litt camber etter senking? Det eneste du kan gjøre er vel å levere til firehjulskontroll, så justerer de det som går å justere. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tror ikke det er camberjustering bak på noen Golfer dessverre. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har du sjekka slakk i hjullagrene? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg