Frank S. Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hei Har skaffet meg en bærbar pc som jeg hadde tenkt å ha i bilen(800mhz 10gig, dvd). Men cd-spilleren min har ikke aux inngang så jeg lurer på om det er mulig å sette på y-ledd på signalkabelen til forsterkeren og legge en kabel til pcèn og en til cd-spilleren. vill dette bli bra eller blir lyden ødelagt? mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Er ikke noe problem dette så lenge du har en cd spiller med aux eller.no Bare pass på at du ikke skrur opp lyden for mye på pc'n for da vil det overstyre og vrenge. Det beste er en linje ut på pc'n. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by HiiP Er ikke noe problem dette så lenge du har en cd spiller med aux eller.no Bare pass på at du ikke skrur opp lyden for mye på pc'n for da vil det overstyre og vrenge. Det beste er en linje ut på pc'n. Og det kommer til å smelle skikkelig i høyttalerene hvis du har anlegget på når du kobler til eller slår av og på P'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by fcuk Og det kommer til å smelle skikkelig i høyttalerene hvis du har anlegget på når du kobler til eller slår av og på P'en. Hehe det vil det... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Hei. Har en pioneer deh- 6300 cd spiller og den har ingen aux inngang, snakket med bilradiospesialisten og de sa jeg trengte en AUX adapter: IPRCA som koster kr 395. Vil det bli bedre å bruke denne istedenfor y-ledd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 det kan nok være like greit, da får du skilt signalene, og du slipper det plagsomme smellet når du slår på/av laptopen, eller drar ut kabelen... Har du skaffet deg 12V adapter til laptopen ? det er ofte greit å ha :) ( evt. en 12V DC / 220V AC inverter.. ) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg