Morgis Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 RU-3110. Det har 114mm flens, 82mm langt, og 127mm bredt. Nesten ikke brukt. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 50kr? Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 200? kan hente på torsdag.. :) send meg en pm så finner vi ut av no.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 200? kan hente på torsdag.. :) send meg en pm så finner vi ut av no.. ;) nå begynner det å likne på noe Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 filteret er ikke noe serlig brukt. hadde det i volvoen, men fjernet det da jeg begynte å bruke bilen. stod ikke i stil til bilen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er altså solgt :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg