VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nå har jeg da fått tatt bilder av denne som er tilgjengelig... sier ifra på forumet når jeg får tak i fler.. har kontakt med hugger og sagt ifra at han må si ifra..:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg kunne tenkt meg ratt, Mittkonsolen og frontfangern vis krommen på den er hel. Jeg klarte selfølgelig å smelle min i sia på gasajeporten. Noen som vet om den mittkonsollen passer med golf med Automat? Mulig å få høre hva høggern skal ha for det? Burde vel få litt gode priser vis det er mange som vil ha deler. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skal sjekke det opp jeg vettu... tenkte igrunn jeg skulle se om jeg fikk bilen hit til meg Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skriver ned liste over hva som ønskes med brukernavn og ønske og tar kontakt når ting er sjekket.. så send inn ønskeliste.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er dette en bil som er meldt inn for skroting eller? Skulle hatt tak i et karosseri til RCN... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 den er ikke hugget enda.. men er huggeriet som har den.. hadde han hatt salgsmeldingen hadde jeg fått hele bilen komplett:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flodulv.com Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Heisann, har du grillen med lyktene enda. er interessert i den. (hvis den er hel da.) send meg en mail bjorn@media-car.no Siter Opel rekord -86<prosjekt 1> Golf MK1 -80<prosjekt 2> Opel Rekord -84<delebil med en del gode deler> Skal bygge PC i begeg bilene +++ DVD, LCD, Touch skjerm... etc... Er nesten ferdig med Opel rekord'en. http://www.media-car.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flodulv.com Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Har du setene, må ha meg nye :-) er de hele og ikke for mye nedsittet. Har du kosollen enda, eller er den solgt. Siter Opel rekord -86<prosjekt 1> Golf MK1 -80<prosjekt 2> Opel Rekord -84<delebil med en del gode deler> Skal bygge PC i begeg bilene +++ DVD, LCD, Touch skjerm... etc... Er nesten ferdig med Opel rekord'en. http://www.media-car.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornbæk Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg kunne tenkt meg ratt, Mittkonsolen og frontfangern vis krommen på den er hel. Jeg klarte selfølgelig å smelle min i sia på gasajeporten. Noen som vet om den mittkonsollen passer med golf med Automat? Mulig å få høre hva høggern skal ha for det? Burde vel få litt gode priser vis det er mange som vil ha deler. Den midtkonsollen passer også golf med automat!! Har akkurat satt inn en sånn på min!! Siter Audi a4 1,8 -96 (konebil) Mercedes 300td -84 (pendlerbrakke) VW Golf 1,5 aut -82 (kosekjærre) VW Boble 1300 -67 (sol og sommerbil) Brendereup 1205 -98 (dukkevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Pakning i døra rundt vindu, venstre side med kromlist. Bagasjelukeemblemer, hattehyllestøtter og steinsprutbeskyttelsen foran hjulbuene bak er de delene jeg har lyst på i første omgang. Golf_of_78@hotmail.com er mailen min, men du kan også svare her eller sende PM. Bra at du legger ut om det kommer flere biler etterhvert, har et redningsprosjekt på gang ( Golf C 1982), og prøver å finne så mange brukte deler som mulig. MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 sjekker ikke noe før evt helgen.. derfor jeg skriver opp liste med hva de forskjellige ønsker her sånn.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 opp.. snart helg og skal inn å se over bilen skikkelig.. evt se om jeg får den kjørt hjem til meg.. så legg igjen evt ønsker om hva dere trenger Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har du setene, må ha meg nye :-)er de hele og ikke for mye nedsittet. Har du kosollen enda, eller er den solgt. setene foran var hullete og sånn desverre.. konsollen er vel allerede tinget på.. skal ta en nærmere titt på grillen Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 heisann.. litt problemer med nett for tiden.. så for dere som har intresse av deler fra golfen.. ring lier bil-demontering.. spør gjerne etter kjetil..han vet hva slags bil det er snakk om.. 32842300 Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg