VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 noen av dere som har fullt opp med anlegg i bagasjen? kunne tenkt meg å se noen bilder for idebruk i min egen..vet ikke hva jeg skal søke etter på web Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 lyst til å vippe et ut her da? :) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Mangler å få trekt det med skinn. Men har brukt så mye tid på å bygge stereo i en Audi A3 at jeg er møkklei biler nå... Men skal prøve å få trekt det i løpet av helga... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 manglet trekk ja.. hehe.. men ganske ryddig bygget da..:) søker du fremdeles golf 1 deler forresten? ser det står i linje under hos deg Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Alt av interesse.. Har du noe?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har tilgang på en komplett bil.. ikke cab da.. men er en som det ikke er papirer på.. som selges i deler.. sanker derfor litt intresse for den før jeg sjekker hva som er igjen av den Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg